010-820 99 00 office@lyoness.nl

Bart Veenman

Managing Director

Loop je er ook tegen aan dat het steeds lastiger wordt om donateurs te vinden voor jouw goede doel of evenement? Blijf je jagen op die paar nieuwe leden waar je tientallen euro’s per persoon voor over hebt? Maar blijkt het resultaat keer op keer tegen te vallen en is onderscheidend vermogen in het grote aanbod aan goede doelen lastig? Stop dan direct de jacht en biedt iets wat echt van waarde is: de Cashback Card.

Cashback Card als donatietool

Veel consumenten doen graag iets voor de samenleving en voor goede doelen, maar op een gegeven moment is de portemonnee aan hun kant ook leeg. Het blijven leuren om geld voor het goede doel wordt dan ook steeds lastiger en nieuwe manieren dienen bedacht te worden. Door de consumenten een gratis Cashback Card te bieden, ontvangt men iets tastbaars dat gratis is en hen continue laat herinneren aan het goede doel.

Met deze Cashback Card kan de consument voordeliger aankopen doen bij hun dagelijkse aankopen en spaart men voor het goede doel. Van iedere aankoop gaat namelijk 1% naar het goede doel! Je geeft dus voordeel in het dagelijkse leven en daarmee wordt het goede doel gesteund. Een prachtige win-winsituatie.

cashbackprogram-goededoelen

Cashback Program voor Goede Doelen

Om de Cashback Card uit geven dienen goede doelen gebruik te maken van de Cashback Solutions van Lyoness. Dit loyaliteitsprogramma verbindt de consument vrijblijvend met het goede doel en biedt ruime mogelijkheden om consumenten extra voordeel te bieden. Wat dacht u van het sparen van Cashback en Shopping Points bij ruim 1.000 online shops van bekende merken als bol.com, Booking.com, wehkamp.nl en meer? Met alle aankopen die uw ‘leden/donateurs’ doen bij deze winkels, profiteert uw goede doel van 1% van het bestedingsbedrag.

Door de Cashback Card uit delen bindt u de mensen en bouwt u een database op van leden voor het goede doel. Deze database biedt u de mogelijkheid om actief om te gaan met uw trouwe donateurs en hen te belonen voor hetgeen zij betekenen voor het goede doel. Door het CRM systeem van Salesforce dat achter het loyaliteitsprogramma hangt, kunt u via onder andere nieuwsbriefmodules gericht communiceren met uw donateurs.

Deel dit bericht...
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone